ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Ο ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κ.ΤΣΙΡΑΛΙΔΗ ΣΤΕΛΙΟ.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015.

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ. ΚΑΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΣ.

Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ FB:
https://www.facebook.com/pg/esykordeliou

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ



ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ 5 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΛΠ

ΕΝΩ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΞΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

Η ΝΟΣΗΡΗ ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΜΙΑΣ ΟΘΟΝΗΣ

ΠΩΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΦΥΣΕΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ ΦΥΛΟ

ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΑΞΙΑΚΗ ΣΑΠΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΙΣ (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΙΜΟΜΙΚΤΕΣ

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΩΣ ΣΦΑΓΕΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ

ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΠΟΡΑ ΘΕΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΓΗΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΑΛΛΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΥΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ

ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ-ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ 27 ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΩ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ

ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΦΘΟΝΙΑ ΠΛΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ

Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ

ΟΛΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2020 ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 31/7 ΚΑΙ ΩΡΑ 06:26 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΔΩΡ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΥΦΑΛΜΥΡΟ

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ

Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΓΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΕ ΜΕ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕΙΡΙΟ

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΝΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΔΙΚΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ

ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕΙΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ

ΝΑ ΕΝΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΙΑ ΤΕΚΝΑ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

1.0.      ΠΑΙΔΕΙΑ

Η   Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο   σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5.     Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6.     Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7.     ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9.     Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ FB:
https://www.facebook.com/pg/esykordeliou

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ

Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ


Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ
Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ

Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ

Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ
Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ

Η ΕΣΤΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΓΕΩΔΑΙΣΙΑ ΟΛΥΜΠΟΣ.

ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΙΕΡΑ ΜΕΡΗ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΛΑΞΙΕΣ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΚΟΜΗ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΥΣ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΟΜΟΜΗΤΡΙΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΣΟΥ. ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΣΕΣ ΟΤΙ ΓΙΝΑΤΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΕΛΓΗΣΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ.

ΒΕΒΗΛΩΣΕΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.

ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΨΥΧΩΜΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΣΑΙ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ, ΟΜΟΜΗΤΡΙΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΣΟΥ.

ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ: https://www.aitherikigrafi.gr/12-ellanies-olympies-dynameis

ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΓΡΑΨΕ, ΓΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΕ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΛ: 2168009810 ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com
ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ.
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.
ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810
ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com
ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΙΕΡΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΕΠΟΣ, ΠΟΥ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΗ, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ.
ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΕΠΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810
ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com
Ο ΙΕΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ
Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑΣΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810
ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com

Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ FB:
https://www.facebook.com/pg/esykordeliou

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

Κίνηση κλιμάκωσης από την Τουρκία: Το Barbaros κινείται προς την κυπριακή ΑΟΖ

Κίνηση κλιμάκωσης από την Τουρκία: Το Barbaros κινείται προς την κυπριακή ΑΟΖ


DSu52fG5ONvSwLe2hiGi

Βγήκε από το λιμάνι που βρισκόταν και κινείται προς την κυπριακή Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη - Πληροφορίες αναφέρουν ότι συνοδευεται από τουρκική κορβέτα -  Αποφασιστική στάση από την ΕΕ ζητά η Λευκωσία για τη νέα τουρκική πρόκληση - Δικαίωμά μας οι γεωτρήσεις στην Ανατολικη Μεσόγειο, λέει ο Ακάρ


Λίγες ώρες μετά την παράνομη NAVTEX που εξέδωσε η Άγκυρα, το  ερευνητικό σκάφος «Μπαρμπαρός» φέρεται να απέπλευσε από το λιμάνι που βρισκόταν αγκυροβολημένο και, σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας philenews.com, κατευθύνεται στις παράνομα δεσμευμένες περιοχές της Κυπριακής ΑΟΖ.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείτα ιτο MEGA, το τουρκικό ερευνητικό συνοδεύει μια τουρκική κορβέτα.


Η κίνηση του Barbaros επιβεβαιώνεται και από το σύστημα εντοπισμού των πλοίων marinetraffic, όπου διακρίνεται να έχει βγει από το λιμάνι που βρισκόταν.  Όπως αναφέρεται, το Barbaros που βρίσκεται, πλέον, βορειοανατολικά της Κύπρου κινείται με ταχύτητα 10 κόμβων κι έχει πάρει κατεύθυνση προς την Αμμόχωστο.


thumbnail_xartis_barbaros1
Ακάρ: Δικαίωμά μας οι γεωτρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο
Κι ενώ το τουρκικό ερευνητικό πλοίο Barbaros κινείται ήδη προς την κυπριακή ΑΟΖέπειτα από την παράνομη NAVTEX που εξέδωσε η Τουρκία για την πραγματοποίηση σεισμικών ερευνών, ο Τούρκος υπουργός Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ επανέλαβε την ίδια ρητορική του Ερντογάν, πως «είναι δικαίωμα της Άγκυρας οι γεωτρήσεις στην περιοχή».

Σύμφωνα με τον Ακάρ, το Κυπριακό αποτελεί εθνικό ζήτημα της Τουρκίας και στόχος της Άγκυρας είναι να καταστήσει μόνιμη την ειρήνη και την ευημερία στην περιοχή.

«Η Κύπρος, οι Κύπριοι είναι αδέλφια μας, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ό, τι χρειάζεται για να προστατεύσουμε τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των Κυπρίων αδελφών μας εκεί», δήλωσε ο Χούλουσι Ακάρ στο πλαίσιο της Ημέρας Ένοπλων Δυνάμεων της Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου (ΤΔΒΚ) στην Άγκυρα.
Ο Ακάρ πρόσθεσε ότι οι δραστηριότητες γεώτρησης σε περιοχές που η Τουρκία έχει εξουσιοδότηση στην Ανατολική Μεσόγειο, αποτελούν δικαίωμα της χώρας του και η Άγκυρα χρησιμοποιεί και θα χρησιμοποιήσει αυτό το δικαίωμα. «Η Τουρκία και η ΤΔΒΚ με τους αδελφούς μας εκεί, συνεχίζουμε και θα συνεχίσουμε το έργο μας σύμφωνα με τα δικαιώματά μας και το διεθνές δίκαιο», δήλωσε ο Τούρκοε υπουργός Άμυνας.


Ακόμη, επανέλαβε ότι οποιαδήποτε προτεινόμενη λύση για την Κύπρο και την Ανατολική Μεσόγειο που δεν περιλαμβάνει την Τουρκία και την ΤΔΒΚ θα είναι μάταιη και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Η παράνομη NAVTEX της Άγκυρας

Η κίνηση της Τουρκίας να εκδώσει παράνομη NAVTEX για έρευνες στην Κυπριακή ΑΟΖ είναι ενδεικτική των προθέσεών της, τη στιγμή μάλιστα που δηλώνει έτοιμη για διάλογο και αναστολή των παράνομων ερευνητικών δραστηριοτήτων της στην Ανατολική Μεσόγειο.

TURNHOS N/W : 0999/20

MEDITERRANEAN SEA

1.SEISMIC SURVEY, BY R/V BARBAROS HAYREDDİN PAŞA, M/V TANUX-1 AND R/V APOLLO MOON BETWEEN 28 JUL-18 SEP 20 IN AREA BOUNDED BY;

34 49.07 N - 034 21.35 E

35 04.98 N - 034 21.61 E

35 19.94 N - 034 48.76 E

34 41.27 N - 034 47.91 E

34 17.81 N - 034 30.25 E

34 06.57 N - 034 15.20 E

34 17.55 N - 034 15.36 E

34 15.83 N - 033 56.44 E

34 41.31 N - 033 56.73 E

5 NM BERTH REQUESTED

2.CANCEL THIS MESSAGE 182059Z SEP 20.

Με Anti – NAVTEX απαντά η Λευκωσία

Απαντώντας στην τουρκική NAVTEX, η Λευκωσία και ειδικότερα το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης εξέδωσε Anti – NAVTEX.

Μέσω αυτής, ενημερώνει τους ναυτιλομένους ότι η τουρική ενέργεια συνιστά παραβίαση του διεθνούς δικαίου και των κανόνων ναυσιπλοΐας και υποδεικνύει ότι αποτελεί ποινικό αδίκημα σύμφωνα με τους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Νωρίτερα, ο  Κύπριος αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος Παναγιώτης Σεντώνας σε  δηλώσεις του ανέφερε πως η Λευκωσία έχει προβεί σε ενέργειες σε διάφορα επίπεδα σε σχέση με τις νέες τουρκικές προκλήσεις που αφορούν την αποστολή του ερευνητικού σκάφους «Μπαρμπαρός» στην κυπριακή ΑΟΖ. Όπως σημείωσε «η Τουρκία ξανά με τις ενέργειές της επιδεινώνει το ήδη τεταμένο κρίμα που υπάρχει στην περιοχή και παραβιάζει ξανά κυριαρχικά δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας».

Πρόσθεσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη ενέργειες από την κυβέρνηση σε διάφορα επίπεδα. Όπως είπε, ο υπουργός εξωτερικών Νίκος Χριστοδουλίδης έχει ήδη συνομιλήσει με τον Νίκο Δένδια, ενώ υπήρξε επικοινωνία και με τον Ύπατο Εκπρόσωπο της ΕΕ για θέματα εξωτερικής πολιτικής Ζοζέπ Μπορέλ. Επίσης, πρόσθεσε, υπήρξε και επικοινωνία με τη Γερμανική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ.

«Βρίσκονται σε εξέλιξη διάφορες ενέργειες της Κυβέρνησης σε ποικίλα επίπεδα προκειμένου να διαχειριστούμε αυτή τη νέα απαράδεκτη πρόκληση της Τουρκίας», ανέφερε.


ΠΗΓΗ:https://www.protothema.gr/greece/article/1030904/kinisi-klimakosis-apo-tin-tourkia-to-barbaros-kineitai-pros-tin-kupriaki-aoz/

« Πόρτα κρυφή, πόρτα μαλαματένια…»

« Πόρτα κρυφή, πόρτα μαλαματένια…»


Μην τα ξεχάσεις ποτέ...κι όταν κάτι το θέλεις πάρα πολύ, να το ζητάς μέσα από την ψυχή σου. Υπάρχουν δυνάμεις που αφουγκράζονται τις αγνές επιθυμίες και κάνουν τα πάντα για να τις πραγματοποιήσουν...»

 « Πόρτα κρυφή, πόρτα μαλαματένια…»

Πρόλογος

Ένα παραμύθι για τη ζωή και το θάνατο.

Ένα ταξίδι στη χώρα της φαντασίας.

Ο αναγνώστης, μικρός και μεγάλος, θα επιστρέψει στην πραγματικότητα έχοντας αποκομίσει έναν πλούτο από εικόνες, συναισθήματα και μια διαφορετική οπτική της ζωής και του θανάτου.

Γιατί αν νικήσεις το φόβο του θανάτου, έχεις κερδίσει την ίδια τη ζωή…

«ΠΟΡΤΑ ΚΡΥΦΗ…ΠΟΡΤΑ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ» 

« Άνοιξε πόρτα μου κρυφή, πόρτα μαλαματένια…»

Αυτό ήταν το σύνθημα, που έλεγε η Σμαράγδα, κάθε φορά που άνοιγε την πόρτα του δωματίου της γιαγιάς της και περίμενε με αγωνία να την ακούσει να λέει το παρασύνθημα:

« και δείξε μου τα μυστικά που ‘χεις καλά κρυμμένα…».

Τότε, έτρεχε στην αγκαλιά της και ξεκινούσαν τα υπέροχα ταξίδια τους στον κόσμο της φαντασίας.

Η γιαγιά με τα κάτασπρα μαλλιά και το χαμογελαστό, καλοσυνάτο πρόσωπο, δε βαριόταν ποτέ να σκαρφίζεται και να λέει ιστορίες στην εγγονούλα της.

Και πάντα, πριν τις ιστορίες, ζωγράφιζαν μια θολωτή πόρτα, γεμάτη περικοκλάδες, έλεγαν τα μυστικά λόγια και φανταζόταν, πως η πόρτα άνοιγε κι εμφανιζόταν το πλατύσκαλο των επιθυμιών, που θα τις οδηγούσε όπου η φαντασία τους επιθυμούσε!

Όμως, τον τελευταίο καιρό, η γιαγιά είχε γίνει αδύναμη. Πολλές φορές δεν απαντούσε καν στο σύνθημα της Σμαράγδας κι εκείνη, ένιωθε μια βαθιά ανησυχία που της έφερνε δάκρυα…

Μια μέρα, η γιαγιά είπε στη Σμαράγδα: « Έλα κοντά μου, Σμαράγδα, θέλω να σου φανερώσω ένα σπουδαίο μυστικό. Θυμάσαι την κρυφή μας πόρτα; Θυμάσαι και το πλατύσκαλο των επιθυμιών, που στεκόμασταν και λέγαμε πού επιθυμούσαμε να μας πάει;

Μην τα ξεχάσεις ποτέ…κι όταν κάτι το θέλεις πάρα πολύ, να το ζητάς μέσα από την ψυχή σου. Υπάρχουν δυνάμεις που αφουγκράζονται τις αγνές επιθυμίες και κάνουν τα πάντα για να τις πραγματοποιήσουν…»

Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της γιαγιάς, που έφυγε για πάντα, αφήνοντας στη Σμαράγδα έναν μεγάλο πόνο και μια μεγαλύτερη στενοχώρια…

Δεν ήθελε πια ούτε να παίξει, ούτε να βγει από το δωμάτιο της.

Κοιτούσε συνεχώς μια αγαπημένη φωτογραφία, όπου η γιαγιά ήταν νέα,  όμορφη, με καστανά, κυματιστά μαλλιά και φορούσε ένα μακρύ πράσινο φόρεμα.

Μέσα από την καρδιά της, η μικρή Σμαράγδα, ζητούσε από εκείνες τις δυνάμεις που  πραγματοποιούν τις επιθυμίες, να μπορέσει να ξαναδεί τη γιαγιά της.

Κι ένα βράδυ, συνέβη κάτι πολύ παράξενο…

Ένα σμήνος από φωτεινές πυγολαμπίδες άρχισαν να χορεύουν μπροστά της και να ζωγραφίζουν σχέδια, τα οποία κατέληξαν να σχηματίσουν μια λαμπερή, θολωτή πόρτα.

Η Σμαράγδα, που κάθε βράδυ περίμενε να συμβεί αυτό, χωρίς να χάσει χρόνο, στάθηκε με θάρρος μπροστά στην πόρτα και φώναξε τα μυστικά λόγια:

« Άνοιξε πόρτα μου κρυφή, πόρτα μαλαματένια και δείξε μου τα μυστικά που ‘χεις καλά κρυμμένα!»

Η πόρτα άνοιξε με ένα ελαφρύ τρίξιμο και ή Σμαράγδα πέρασε και στάθηκε στο φωτεινό πλατύσκαλο.

«Θέλω να βρω τη γιαγιά μου» είπε με σιγουριά κι ευθύς, εμφανίστηκε μια φωτεινή σκάλα, η οποία άρχισε να κινείται, μια προς τα αριστερά και μια προς τα δεξιά, διαγράφοντας κύκλους και ημικύκλια, ώσπου στο τέλος σταμάτησε μπροστά σε ένα παράξενο ποτάμι.

 

Η Σμαράγδα είχε δει πολλά ποτάμια και είχε παίξει ώρες ατελείωτες στις όχθες του Αλιάκμονα, αλλά ετούτο το ποτάμι ήταν πολύ ξεχωριστό.

Τα νερά του λαμπύριζαν λες και χιλιάδες άσβηστες φλόγες ακολουθούσαν τη ροή του χορεύοντας.

Το κελάρυσμα του ακουγόταν σαν μουρμουρητά πολλών ανθρώπων που έψαχναν να βρουν τον προορισμό τους.

Οι πελώριοι βράχοι που υψώνονταν δεξιά κι αριστερά στις όχθες του, έμοιαζαν με φύλακες αρχαίων μυστικών.

Σε μια στιγμή, νόμισε πως οι βράχοι κουνήθηκαν, αλλά όλο το μυστήριο του παράξενου τοπίου διέκοψε μια φωτεινή σφαίρα που στάθηκε  μπροστά της και μια φωνή ακούστηκε να λέει:

– « Άκουσα την επιθυμία σου Σμαράγδα. Άγγιξε με και θα σε οδηγήσω εκεί που θες».

Άγγιξε τη σφαίρα κι ένιωσε να αιωρείται πάνω από το παράξενο ποτάμι, όπου αμέτρητες πηγές ξεπετάγονταν μέσα από τους βράχους και το βυθό, γεννώντας νέα μουρμουρητά…

– « Ποιο είναι αυτό το ποτάμι;» ρώτησε η Σμαράγδα.

– «Είναι το ποτάμι των ψυχών…Εδώ γεννιούνται οι ψυχές κι απ’ εδώ περνάνε στο θάνατο. Εδώ βρίσκονται όλες οι πύλες και της ζωής και του θανάτου. Είσαι έτοιμη να περάσουμε τη μαλαματένια πύλη που άνοιξε για εμάς στο βράχο; Κρατήσου καλά! »

Αστραπιαία, πέρασαν μέσα από μια ολόχρυση, λαμπερή πόρτα που σχηματίστηκε  στο βράχο και βρέθηκαν σε έναν πανέμορφο κήπο.

Ο αέρας ευωδίαζε από τα αρώματα των λουλουδιών και το γρασίδι είχε το πιο λαμπερό πράσινο χρώμα που όμοιο του η Σμαράγδα δεν είχε ξαναδεί. 

– « Θυμάσαι τί αγαπούσε περισσότερο η γιαγιά σου Σμαράγδα;»

– « Ναι, τα τριαντάφυλλα…»

– « Ψάξε …το παιχνίδι σου μόλις ξεκινάει…»

Η Σμαράγδα, προχώρησε πάνω στο γρασίδι, νιώθοντας μια βελούδινη αίσθηση στα γυμνά της πόδια.

Ο κήπος ήταν γεμάτος τριανταφυλλιές και κάθε τριαντάφυλλο, άνοιγε κι έκλεινε σ’ έναν αέναο χορό, σκορπίζοντας τριγύρω το μεθυστικό του άρωμα…

Στο βάθος, μια νέα γυναίκα, με καστανά, κυματιστά μαλλιά κι ένα μακρύ πράσινο φόρεμα περιποιόταν την τριανταφυλλιά με τα μεγάλα κόκκινα άνθη...

Κοντοστάθηκε…

Αυτή η εικόνα της ήταν τόσο γνωστή…ήταν ίδια με την αγαπημένη της φωτογραφία της γιαγιάς…

Η γυναίκα γύρισε και κοίταξε χαμογελώντας τη Σμαράγδα.

 « Γιαγιά…γιαγιά μου!!! » φώναξε η Σμαράγδα κι έτρεξε στην ανοιχτή αγκαλιά της…

Θεέ μου…πόση ευτυχία!!!

Η ψυχή της, σαν μπαλαρίνα, έκανε πιρουέτες και στροβιλιζόταν σε έναν άνεμο χαράς!!!

– « Μου έλειψες…» ψιθύρισε η Σμαράγδα και η γιαγιά την έσφιξε ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά της.

Καθισμένες στο βελούδινο γρασίδι, δε σταμάτησαν ούτε στιγμή να μιλάνε, ώσπου η γιαγιά σηκώθηκε, άπλωσε το χέρι στη Σμαράγδα και είπε:

– « Έλα, θέλω να σου κάνω ένα δώρο…»

Περπάτησαν στον όμορφο κήπο και στάθηκαν μπροστά σε μια ολόχρυση τριανταφυλλιά.

Έκοψε προσεκτικά ένα λουλούδι και το χάρισε στη Σμαράγδα.

– « Μόνον εσύ Σμαράγδα μου θα μπορείς να δεις αυτό το λουλούδι.

Τώρα γνωρίζεις, πως όταν γεννιόμαστε, η Ζωή μας ανοίγει μια κρυφή πόρτα για να περάσουμε στον κόσμο.

 Όταν πεθαίνουμε, ο Θάνατος ανοίγει μια πόρτα μαλαματένια, για να μπούμε σε κήπους, ίσως τόσο όμορφους σαν ετούτον…

Ένα παιχνίδι εξερεύνησης και γνώσης είναι η Ζωή κι ο Θάνατος και περνάμε από τη μια πόρτα στην άλλη, αλλά έχει έναν βασικό όρο: Όταν περνάει κάποιος την πόρτα της Ζωής, γεννιέται και ξεκινάει από το μηδέν, χωρίς μνήμες, για να μπορέσει να ζήσει, να γνωρίσει, να νιώσει και να καταγράψει όσες περισσότερες εμπειρίες μπορεί.

Μα όταν με το θάνατο περνάει την μαλαματένια πόρτα, ευθύς θυμάται τα πάντα, καθώς και το σκοπό για τον οποίο είχε περάσει την πόρτα της ζωής.

Γι’ αυτό Σμαράγδα μου , να θυμάσαι πως κάθε μέρα που ο ήλιος φωτίζει για σένα πάνω στον κόσμο, είναι δώρο της Δημιουργίας!!!

Μην τη σπαταλάς με αδράνεια και στεναχώρια…

 Φρόντισε να πάρεις όσες περισσότερες εμπειρίες μπορείς, για να τις διηγείσαι στον δικό σου κήπο…»

Αγκαλιάστηκαν σε ένα στερνό αγκάλιασμα, όμως η Σμαράγδα ένιωθε ήρεμη και χαρούμενη.

Ένα παράξενο τράνταγμα την τράβηξε προς τα πίσω και την έκανε να ξυπνήσει.

« Δεν μπορεί να ήταν όνειρο…ήταν τόσο αληθινό!»

Όχι…δεν ήταν όνειρο…

 Στα χέρια της υπήρχε η φωτογραφία της γιαγιάς κι ένα ολόχρυσο τριαντάφυλλο!!!

Χαμογελαστή η Σμαράγδα, φόρεσε το ομορφότερο φόρεμα της, χτένισε τα μαλλιά της και βγήκε από το δωμάτιο έτοιμη να ζήσει, να γνωρίσει και να νιώσει, όσα το φως της μέρας θα της χάριζε!!!

 

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ